...Futbolda gündemde kalmayı başaranlar...

7 Mart 2010 Pazar




Bugünün fooTop'ı: Kardemir Karabükspor

Karabükspor 1969 yılında kurulmuş ve süper ligde 3 sezon oynama başarısına erişmiş bir kulüp.Ayrıca Hakan Ünsal,İbrahim Üzülmez ve İbrahim Kaş gibi süper ligde top koşturmuş futbolcuları yetiştirmiş Mavi Ateş.

Karabükspor bugün Kartalspor ile Kartal'da oynanan karşılaşmada rakibini golcü oyuncusu Emenike'nin tek golüyle geçmeyi başardı.Karabükspor'un oynadığı futbol tat verici tipten ve Bank Asya'nın Barcelonası unvanını almış bir takım.Puan cetveline baktığımızda 25. haftayı en yakın rakibi Bucaspor'un 10 puan önünde tamamladı.Belki 10 puan şampiyonluğu garantilemek için yeterli değil ama ben bu takımın Turkcell Süper Lige çıkacağına inanıyorum.Karabükspor şimdiden gönüllerin şampiyonu oldu bile.
Bugünün fooTop'ı Karabükspora başarılar diliyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu takım turkcell süper lige çıkacaktır ve ordada hedef şampiyonluk tek rakip beşiktaş:)

kaan dedi ki...

bence yanlış bi haber olmuş...insanlara böyle umut vermemek lazım.
Ayrıca beşiktaş gibi ezik bi takım asla karabükspor'un rakibi olamaz..kendimle çelişmiyorum bu sözlerele sadece birbirinden ezik iki takımı kıyaslıyorum...


Pes'de 3-0 yenilen arkdaşlar buraya birşey yazmasın kalite düşüyor

saygılar sunarım hakeden kazansın :)

Adsız dedi ki...

arkadaşım sizin kalitesiz dediğiniz takım rekora koşuyor bunun sizde farkındasınız.bu arada pes de bana yenilipte bir daha senle maç oynamıyacam diyen arkadaşlara saygılarımı sunarım

kaan dedi ki...

1-benimle senli beni konuşma..kimsin lan sen hıyar
2-olağanüstü yapılmış takımların sırtından kazanılan galibiyetler belirleyici olmamalı yiyosa başka takım seçde footop'unu görelim..
3-rekoara koşan takım değil emünike'dir.(olağanüstü kişi)
4-tekrar 1 numaralı maddeye dön ! !