...Futbolda gündemde kalmayı başaranlar...

7 Mayıs 2010 Cuma

BursAnkara neden kardeş takım?



Futbol ile uzaktan uzaktan ilgilenen biri bile olsanız Bursaspor ile Ankaragücü'nün kardeş takım olduklarını televizyondan,gazeteden veya internette spor yayını yapan sitelerden duymuşsunuzdur.İyi güzel kardeşlerde peki neden kardeşler? Aslında bu soruyu sorar sormaz kendime kızdım."O kadar futbol gündemini takip ediyorum ben nasıl bilmiyorum bu sorunun cevabını" diye ama araştırınca öğrendim ki kardeşliğin sebebi benim bebeklik ile çocukluk arası geçiş dönemime denk geliyor.Yani bilmemem normal o zamanlar gündemi takip etmiyordum:)
Kardeşliklerinin sebebi 17 yıl öncesinde cereyan eden bir olaya dayanıyor.Ankara'da üniversite okurken Ankaragücü taraftarları içinde yer alan Bursalı ikiz kardeşlerden biri 1993'de Mardin'de şehit düşüyor.Ankaragücü taraftarları Bursa'daki cenaze törenine kalabalık şekilde katılıyor ve Bursalılar'ın acısını paylaşıyor.O gün bugündür iki kulüp taraftarları arasında bir bağ var.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

trabzonun galibiyetini ele almamışsın george. milan bile ele aldı... düşün artık :)
kimim ben bil bakalm

Adsız dedi ki...

paylaşımlarınızı devamlı okuyorum faydalı bilgiler paylaştığınızı düşünüyorum.

sekomod dedi ki...

sen olsan olsan Giovanni olabilirsin :)
Okuduğunuz için teşekkürler.Yazmaya devam edeceğim:)

Adsız dedi ki...

beni tanıdınmı?

sekomod dedi ki...

hayır kimsin?

Adsız dedi ki...

ben eci kuruyemişten:))